Ko tikisi šiandieninis darbuotojas? Ką vadovas gali padaryti, kad išlaikytų darbuotoją?
Mokymų tikslas
- Supažindinti dalyvius su darbo motyvaciją lemiančiais veiksniais, motyvavimo metodais bei skatinimo priemonėmis;
- Ugdyti dalyvių įgūdžius, kaip motyvuoti darbuotojus bei teikti grįžtąmąjį ryšį, individualių susitikimų metu.
Mokymų nauda
- Dalyviai išmoks motyvuoti sudėtingo elgesio darbuotojus, motyvuoti, kai atlygis nemotyvuoja, kai darbuotojai nuolat skundžiasi, kai nėra biudžeto motyvacijai, kai darbas atrodo nuobodus;
- Išmanydami darbuotojus motyvuojančius veiksnius bei žinodami galimus nepiniginio motyvavimo būdus dalyviai gebės išlaikyti geriausius darbuotojus su minimaliomis investicijomis;
- Sumažės darbuotojų kaita, o lojalūs darbuotojai, jausdami vadovų palaikymą, dirbs kaip sau.
Mokymai skirti
- Vadovams, norintiems sužinoti, kokie šiuolaikiniai motyvavimo sprendimai yra efektyviausi, kaip pritraukti ir išlaikyti efektyviausius darbuotojus;
- Aukščiausio lygio vadovams;
- Vidurinės grandies vadovams;
- Padalinių vadovams;
- Grupių / komandų vadovams.
Mokymų metu
- Išmoksite psichologinių bei vadybos būdų ir metodų, padėsiančių tinkamai motyvuoti darbuotojus;
- Sužinosite, kas labiausiai motyvuoja ir demotyvuoja skirtingų tipų žmones;
- Išsiaiškinsite, kokie motyvaciniai veiksniai sukelia pasitenkinimą ar nepasitenkinimą darbu;
- Suprasite, kada ir kokios skatinimo priemonės neveikia ir nemotyvuoja;
- Gebėsite motyvuoti darbuotojus nepiniginėmis priemonėmis;
- Suprasite, nuo ko priklauso darbuotojų lojalumas ir motyvacija.
Mokymų metodai
- Būtiniausia teorija;
- 70 proc. mokymų laiko - praktinės užduotys individualiai ir komandoje;
- Vaidmenų žaidimai;
- Atvejų analizė;
- Gyvenimiški pavyzdžiai;
- Kolegų konsultacijos;
- Grįžtamasis ryšys.
Mokymų trukmė: 8 ak.val.
Dalyvių skaičius: nuo 10-14 asmenų grupėje.