Norite, kad klientai jaustųsi išgirsti ir suprasti? Būkite partneriais, su kuriais lengva dirbti, kalbėkite jų kalba ir pateikite sprendimus, kurie ne tik patenkina poreikius, bet ir suteikia realią vertę.
Mokymų tikslas
- Suteikti dalyviams žinias apie esminius bendravimo su klientais principus;
- Padėti darbuotojams suvokti jų bendravimo su klientais svarbą ir įtaką organizacijos įvaizdžiui bei ilgalaikei verslo sėkmei;
- Ugdyti bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius;
- Lavinti prieštaravimų, konfliktų ir įtampos valdymo įgūdžius;
- Praktiškai išbandyti efektyvaus bendravimo su klientais technikas.
Mokymų nauda
- Dalyviai išmoks kurti tvirtesnius santykius su klientais ir kolegomis, ko pasekoje pagerės klientų aptarnavimo kultūra;
- Dalyviai išmoks dėl kliento padaryti daugiau, nei jis tikėjosi, ras sprendimą, o ne atsakymą;
- Dalyviai supras, ką kalba, jaučia ir daro klientas, kaip akimirksniu į tai reaguoti ar net užbėgti už akių;
- Dalyviai išmoks konstruktyviai spręsti sudėtingas bendravimo situacijas, išvengti konfliktų su klientais, o jiems įvykus – geriau valdyti situaciją;
- Dalyviai įgus atpažinti kritines aptarnavimo vietas, įsijaus į kliento „kailį“.
Mokymai skirti
- Asmenims, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujant su klientais (klientų aptarnavimo, pardavimo ir kitų sričių specialistams, konsultantams bei vadovams);
- Asmenims, kurie stengiasi tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius bei operatyviai reaguoti į susidariusią situaciją sprendžiant konfliktines situacijas bendraujant su klientais.
Mokymų metu
- Įgausite praktinius įrankius, kuriuos lengvai pritaikysite savo veikloje;
- Perprasite klientų aptarnavimo subtilybes;
- Įsigilinsite į esminius bendravimo su klientais principus;
- Suprasite, kodėl įvyksta verslo ir klientų nesusikalbėjimai;
- Išbandysite efektyvaus bendravimo technikas gyvai;
- Lavinsite kūrybingumą ir empatiją;
- Suvoksite bendradarbiavimo svarbą;
- Pasisemsite motyvacijos.
Mokymų metodai
- Būtiniausia teorija;
- 70 proc. mokymų laiko - praktinės užduotys individualiai ir komandoje;
- Vaidmenų žaidimai;
- Atvejų analizė;
- Kūrybinės užduotys;
- Patirtinės bendravimo ir bendradarbiavimo užduotys;
- Grįžtamasis ryšys.
Mokymų trukmė: 8 ak.val.
Dalyvių skaičius: nuo 10-12 asmenų grupėje